Sütunlu
Apardığımız araşdırmaların nəticəsi olaraq biz diaqramların hər 3 növünə uyğun müxtəlif məsələlərə baxdıq.Biz bu layihəni 3 qrupa bölünməklə araşdırdıq.Diaqramın hər üç növünü müxtəlif məsələlərdə təhlil
etdik.Əvvəl biz Hər dərs ilinin sonunda öyrəndiyimiz bəzi fənlərin
keyfiyyət faizini sutunlu diaqram vasitəsilə qurduq.
Eyni zamanda Diaqramın bu növünə uyğun digər məsələlərə də baxdıq.Buna
misal olaraq Azərbaycan Respublikasının həmsərhəd olduğu 5 ölkələrin sərhədlərinin
uzunluğunu sütunlu diaqram şəklində qurduq.
Və əyani olaraq gördük ki, Azərbaycan Respublikasına ən yaxın ölkə
Türkiyə Respublikasıdır.Daha sonra biz Diaqramın ikinci növünə, yəni verilənlərin qrafik şəklində
təsvirinə uyğun araşdırmalarımızı apardıq.Yenə də bu asıllığı bəzi məsələlər üzərində
qurduq.Bunlardan biri bir həftədə səhər saat 8-dən axşam saat 20-yə qədər
vaxta havanın temperaturunun necə dəyişməsini qrafik şəklində qurduq.
Eyni zamanda diaqramın bu növünə uyğun digər məsələyə də
baxdıq.Buna misal olaraq yanvar ayının ilk 5 günlüyündə havanın temperaturunun
dəyişməsinin qrafikini qurduq.
Sonra biz Diaqramın üçüncü növünə uyğun, yəni verilənlərin dairəvi
diaqramlar şəklində təsvirini araşdırdıq. Buna misal olaraq VI sinif şagirdlərinin məşğul
olduqları idman növünə görə sayları faizlə ifadə etdik və buna uyğun dairəvi
diaqram qurduq.
Eyni zamanda biz diaqramın bu növünə uyğun digər məsələyə də
baxdıq.Buna misal olaraq okeanların səthlərinin sahələrinə uyğun dairəvi
diaqram qurduq.Beləliklə əyani olaraq da gördük ki səthinin sahəsi ən böyük
olan sakit okeandır.
Beləliklə, diaqram məlumatın dəyişməsini xarakterizə edir.
Комментариев нет:
Отправить комментарий